W BUDOWIE!
USŁUGI:
Makatara (Ithan, Okolice Ratusza): Leczenie - darmowe Lekka mikstura życia - 10 sztuk złota - odnawia odrobinę życia. Dla początkujących jest mocna. Jej działania widać bardzo szybko Średnia mikstura życia - 20 sztuk złota - odnawia odrobinę życia. Zalecana dla ludzi, którzy już mają lekką wprawę w walce i potrzebują silnych medykamentów. Polecana osobom, które walczą z silnymi zwierzętami jak wilki lub niedźwiedzie. Racja Żywnościowa - 15 sztuk złota - potrzebujesz prowiantu na drogę? Racje żywnościowe odnawiają siły po męczącej podróży i znacznie poprawiają kondycję podczas walki. Warto zaopatrzyć się w kilka takich racji przed dłuższą podróżą np. pomiędzy miastami żeby nie walczyć z pustym żołądkiem.
Zakon Placu Astralnego (Ithan, Okolice Ratusza): Teleportacja pomiędzy miastami (od statusu Podróżnika) - 80 sztuk złota Zezwolenie na teleportację do miasta - 500 sztuk złota
Roan (Ithan, Okolice Roana): Sztylet - 50 sztuk złota - nie wymaga żadnego doświadczenia w walce. Lekka słaba broń jednoręczna, nie spowalnia ruchów Mały mieczyk - 100 sztuk złota - nie wymaga żadnego doświadczenia w walce. Lekka słaba (silniejsza od sztyletu) broń jednoręczna, lekko spowalnia ruchy początkującym. Topór - 150 sztuk złota - Jednym ciosem może położyć przeciwnika na łopatki. Wymaga jednak dużej siły, nowi wojownicy nie będą w stanie walczyć nim w jednej ręce. Miecz - 250 sztuk złota - Wymaga doświadczenia w walce bronią białą jednoręczną. Średnio ciężka broń jednoręczna, odrobinę spowalnia ruchy, zadaje wiele obrażeń. --- Puklerz - 20 sztuk złota - Słaba tarcza, która przy mocniejszym uderzeniu może się rozpaść. Drewniana tarcza - 100 sztuk złota - Tarcza wyrobiona z dobrego drewna, w sam raz dla początkujących. Słaba stalowa tarcza - 200 sztuk złota - Stalowa tarcza, ogranicza ruchy, ale jej wykonanie nie jest zbyt solidne.
Huslin (Ithan, Lasek niedaleko miasta): Proca - 20 sztuk złota - nie wymaga żadnego doświadczenia w walce. Mała broń, zadaje lekkie obrażenie z niedalekiego dystansu. Ręczny łuk nowicjusza - 50 sztuk złota - nie wymaga żadnego doświadczenia w walce. Zadaje lekkie obrażenia z średniego dystansu --- Kamienie do proc - 5 sztuk złota za garść - nie można bez nich walczyć procą Krótkie strzały do łuków - 25 sztuk złota za kołczan (30 strzał) - nie można bez nich walczyć łukiem
Eldrik (Ithan, Okolice domu Roana): Różdżka nowicjusza - 30 sztuk złota - Słaba różdżka zadająca niewielkie obrażenia z bliskiego dystansu - dobra dla początkujących. Różdżka magii wody - 100 sztuk złota - Różdżka atrybutu wody, zadaje średnie obrażenia ze średniego dystansu. Różdżka magii Ognia - 230 sztuk złota - Moc magii ognia to potężna broń, lecz początkujący magowie nie dadzą sobie rady z jej opanowaniem. Orb lodu - 500 sztuk złota - Powodując uczucie nieustającego chłodu obniża siłę ataku i prędkość poruszania się celu Orb Ognia - 500 sztuk złota - Odrobinę wzmacnia atrybut ognia maga. Orb Mroku - 1500 sztuk złota - Bardzo zmniejsza szybkość wszystkich celów, osłabia pracę zespołową w wypadku walki z kilkoma celami naraz. --- Skórzane buty - 30 sztuk złota - Dla podróżników są to idealne buty, lecz nie sprawdzają się za dobrze podczas walki. --- Kapelusz podróżnika - 60 sztuk złota - Nie pozwala świecić słońcu po oczach dzięki czemu podróż jest przyjemniejsza i wydajniejsza.
Unil (Ithan, Lasek niedaleko miasta): Skórzany pancerz - 50 sztuk złota - Lekka, słabo chroniąca ciało zbroja, lecz dla początkujących to w zupełności wystarcza. Przeznaczona jest dla osób walczących wręcz bądź z niedalekiego dystansu. Nie spowalnia ruchów Kolczuga - 120 sztuk złota - Ciężki pancerz mogący ulec zniszczeniu przy potężnym uderzeniu. Dobry pancerz dla początkujących, ale przez wagę spowalnia ruchy. Segmentowa zbroja - 200 sztuk złota - Bardzo dobry pancerz, ale ogranicza ruchy nawet tym bardziej wytrzymałym --- Rycerskie buty - 100 sztuk złota - Wysokie buty, które chronią nogi podczas walk. Są trochę ciężkie, dlatego są przeznaczone głównie dla osób walczących wręcz --- Szyszak - 90 sztuk złota - Przy mocniejszym uderzeniu grozi rozpad szyszaka. Stalowy hełm - 200 sztuk złota - Mocny, dobrze chroniący głowę wojownika, nie jest za wygodny, lecz nie spowalnia on ruchów.
Jaren (Ithan, Okolice domu Makiny) Czerwona Szata - 100 sztuk złota - Wzmacnia atrybut ognia maga. Niebieska Szata - 100 sztuk złota - Wzmacnia atrybut lodu i wiatru. Zielona Szata - 100 sztuk złota - Magicznymi zdolnościami zwiększa szybkość i odporność użytkownika.
Makina (Ithan, Okolice domu Makiny) Wynajmuje ona pokoje w których można przetrzymywać przedmioty. Noc w takim pokoju daje wydajniejszą podróż i walkę na następny dzień 20 szt. złota/24h (w miarę dobre warunki) 50 szt. złota/24h (bardzo dobre warunki) 100 szt. złota/24h (najlepsze warunki)
Burmistrz (Ithan, Ratusza) Sprzedaje on domy. Ceny za domy w centrum miasta: 20.000 za jednoosobowy 40.000 za dwuosobowy 50.000 za trzyosobowy
Ceny za domy przy lesie (większy spokój): 50.000 za dom jednoosobowy 75.000 za dom dwuosobowy 90.000 za dom trzyosobowy
Cena willi: 1.000.000 za willę (tylko jedna w Ithan)
|